כחלון: "בסוף התהליך יהיו כאן שתי מדינות לשני עמים"

    "ליברמן היה צריך להיכנס לממשלה, היה לנו הסכם עודפים איתו. אני לא כועס על המהלך של גבאי, אבל אני מאוכזב, אין פה יותר מדי קולגיאליות. אבל זו הדרך שהוא בחר בה"
    שלום בידרמן No Comments on כחלון: "בסוף התהליך יהיו כאן שתי מדינות לשני עמים"

    כחלון מזמר על השלום: "אנחנו לא יונות שלום, אנחנו אנשים שרוצים לדחוף את התהליך המדיני" • ליברמן? "לא אופתע אם נגלה שר פרגמטי" • אבי גבאי? אני לא כועס אבל אני מאוכזב

    שר האוצר, משה כחלון
    "ליברמן היה צריך להיכנס לממשלה, היה לנו הסכם עודפים איתו. אני לא כועס על המהלך של גבאי, אבל אני מאוכזב, אין פה יותר מדי קולגיאליות. אבל זו הדרך שהוא בחר בה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון שוחח עם חדשות 2 ואמר על הסערה סביב הרחבת הממשלה כי "בשעות האלה אנשים צריכים לקבל אומץ ולגלות מנהיגות למרות הלחץ הפוליטי והתקשורתי. מנהיג צריך לקבל החלטות בשעות קשות. הדלת של הממשלה עדיין פתוחה, יש תיקים חשובים ולא מאוישים ולא סתם. יש כאן כוונה ואני חושב שצריכים לקבל החלטה ולהיכנס לממשלה".

    על האמירות החדשות כלפי התהליך המדיני אמר כחלון "אנחנו לא יונות שלום, אנחנו אנשים שרוצים לדחוף את התהליך המדיני. אני אמנם מאמין שיהודים צריכים להתיישב בארץ ישראל, אבל בסוף התהליך יהיו כאן שתי מדינות לשני עמים".

    וליברמן? "לא אופתע אם נגלה שר פרגמטי, מאמין שיוביל למהלכים הרבה יותר מעשיים ממה שנראה כרגע".

    על התפטרותו של אבי גבאי בעקבות מינוי ליברמן לשר הבטחון אמר כחלון כי "ליברמן היה צריך להיכנס לממשלה, היה לנו הסכם עודפים איתו. אני לא כועס על המהלך של גבאי, אבל אני מאוכזב, אין פה יותר מדי קולגיאליות. אבל זו הדרך שהוא בחר בה".



    0 תגובות